Allt är inte bra..

2013-04-10 // Kategori: Allmänt
Tänk att tårar kan komma och gå så fort.. Man kan må så himla bra, glömma bort allt det dåliga men lika snabbt minnas det bara av att kolla i spegeln. Kan en spegelbild verkligen göra så ont? Ja det kan den. Tro mig.
Jag kan vakna mitt på natten, känna mig tvungen att ställa mig framför spegeln och verkligen se ifall det är så hemskt som man tror att det är.
Där står jag, klockan 3 på natten och kollar på något i en spegel. Något äckligt, vidrigt, hemskt och fult.
Är det verkligen jag? 
Hur kan man bry sig så himla mycket om de fel man har, om de fel jag har. 
Kan jag få glömma nu? Måste jag se? Måste jag känna? 
Jag vill inte mer nu. Det gör ont. Riktigt ont.
 

Kommentarer
2013-04-11 / 00:01:25

Stå på dig! Jag har med kämpat och det är en lång resa, men en viktig resa. Ge aldrig upp!

2013-04-11 / 17:10:08

Vad fin blogg du har!!
Klicka gärna in på min och ta del av mig och min vardag tillsammans med Sveriges radio som gör en serie om mig och min familj,hope you like it! :)





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se