Den här dagen kan suga min penis

2013-08-31 // Kategori:

Jag orkar inte med den här dagen. Gårkvällen spenderades hemma hos Emma. Vi kollade på film och åt gott. Gick hem tidigt imorse och jag tog mig en dusch. Nu sitter jag och kollar på tv. Har inga planer för kvällen och tror inte riktigt att jag orkar göra nåt heller. Huvudet gör sjukt ont och jag tror inte riktigt att någon vill lyssna på mig när jag är på sånt här dåligt humör. Jag vill sticka långt bort från viken till ett godisland, helst så ska choklad finnas där. Channing tatum sitter förmodligen också där och väntar på mig i ett jetplan. Sen sticker vi till månen och skapar nytt liv. Många nya liv. If you know what i mean?


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se