Long time no see

2013-08-18 // Kategori: Allmänt

Hej allihopa! Tiden har sakta men säkert försvunnit och nu sitter jag här. Om mindre än 24 timmar börjar skolan och jag är inte alls pepp på det, självklart känns det skönt att gå i nian och bara ha ett år kvar innan man verkligen kan bestämma hur man vill att ens framtid ska bli och helt enkelt göra sitt bästa.
Det här sommarlovet har varit ett av de bästa. Alla fina människor och några jag saknar enormt mycket är robin, Calle Linus och Gustav!
Gårdagen slutade i kaos. Sämsta kvällen hittills men jag klagar inte. Nära intill alla andra alla kvällar har varit helt underbara! Jag kommer förhoppningsvis börja blogga normalt igen så vi hörs!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se