Mehehehe

2013-08-29 // Kategori: New in

Det här med uppdatering och löften är verkligen inte min grej höhö #partypooper. Hela den här veckan har varit så otroligt seg, har sprungit på stan med Moa halva dagen idag och köpte med mig en foundation (kan faktiskt verkligen inte alls stava till det) och en mascara. Köpte ett nytt linne igår också. Mitt cashflow är nu slut kan jag meddela er. Kom precis ut ur en lång dusch och jag är så sjukt trött. Blir en riktigt tidig kväll vill jag lova. Annars flyter livet på. Skola, vänner, mat, sjukdomen, och allt som går att formulera till ord fungerar helt okej. Orkar inte skriva så mycket mer nu eller snarare så har jag inget att skriva om. Hade bra nu så hörs vi när jag orkar röra på fingrarna igen, xo honsomsugerpåattblogga


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se