2013

2013-12-25 // Kategori: Allmänt
1. Har du hållit dina/ditt nyårslöften? Hade inget faktiskt
2. Vilken månad var bäst? Juli
3. Varför? Träffade så himla många nya goa peepz
4. Vad var det bästa med 2013? Sommaren och alla minnen därifrån 
5.Vad var det sämsta? Otur med för många saker och att såra någon man så mycket tyckt om.
6. Levde året upp till dina förväntningar? Absolut och ännu mer
7. Ja/nej, varför? Finns ingen motivering precis
8. Vad var din största framgång? Mitt självfötroende har växt sååå mycket 
9. Vad var ditt största misstag? Om jag ska beskriva det, att alltid vilja ha det jag inte kan få.
10. Vad gjorde dig gladast 2013? Hela sommaren var bara så himla bra, och mina fin vänner som jag kommit alltmer närmre. 
11. Vad gjorde dig mest sårad? Att bli uttnytjad
12. Är det något du skulle ha gjort annorlunda? Ja, det finns alltid saker. 
13. Om ja, vaddå? -
14. Blev du kär under året? Nej
15. Har du uppnåt något i kärlek under året? Ehhhm alltsåe, inte i kärlek då.
17. Har du insett något under året? Jag är värd mer än det jag ser i spegeln. 
18. Hur sumerar du årets kärlek? Jag har inte varit kär, tack godegud för det.. 
19. Träffat några nya vänner? Ohja
20. Om ja, vilka då? Kan inte ens räkna upp dom på båda händerna.
21. Har det påverkat något? Absolut
22. Har du bråkat? En obligatorisk fråga, ett obligatoriskt svar: Ja.
23. Har du förlorat någon vän? Nej, det skulle jag väl inte kunna säga.
24. Gjort något du ångrar? Nja, man lär sig av sina misstag så egentligen, nej.
25. Vilken dag/kväll/natt kommer du att minnas mest? Alla lysingkvällar.
26. Varför? Det var helt sjukt roligt.
27. Det bästa köpet? Har typ bara köpt onödiga saker mehehehe.
28. Det bästa minnet? En spontanfest i somras som gjorde att jag och My kom hem sent på morgonen med många minnen och blakouts hahaha.
29: Det bästa med årets sommar? Allt med mina babes.
30. Vad ska du uppnå med 2014 som du inte uppnåt med 2013? Ny kropp motherfuckas
31. Vad ska du göra annorlunda 2014? Helt ärligt, sluta beté mig som en jävla bitch.
32. Vad ska du fortsätta med under 2014 som du gjort under 2013? Vara mig själv, och aldrig ändra på mig för någon. 
33. Vad har du gjort dig själv mest stolt över? Att jag börjat acceptera mig själv.
34. Vad har du gjort dig mest besviken över? Att folk ibland kan vara så jävla dumma i huvudet.
35. Är du nöjd över 2013? Absolut, bästa året på länge!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se