Facts

2013-12-22 // Kategori: Allmänt
5 sätt att vinna ditt hjärta på:  Var spontan, kunna acceptera ett nej, vara kärleskfull , vara rolig och helst längre än mig. 
 
4 saker du köpt den senaste månaden: Stativ, hårolja, hårfärg, kedjehalsband
 
2 sätt att få dig le/skratta: Skadeglädje och en sjuk humor. Damn, snälla ramla.
 
3 wanties:  Pengar, längre hår, muskler haha 
 
4 saker som gör dig glad: Mina vänner, mat , musik och familj
 
3 av de sista sakerna du gör innan du somnar:  Borstar tänderna, kollar instagram och bloggar, går på toan
 
5 saker jag vill göra innna jag dör:  Bli en framgångsrik advokat, flytta utomlands, gifta mig och skaffa barn, tjäna massor av pengar, komma över mina fobier
 
8 saker om mig: Jag har sveriges dåligaste balans, jag skrattar hela tiden, jag har svårt för att gråta, jag har en förjävla dålig attityd beroende på humör, jag är rädd för mörkret och saker som liksom skulle kunna finnas under sängen och i garderoben mehehe, jag har haft astma, jag har fel på min blodcirkulation vilket gör att mina händer blir blå i kylan, jag har fobi för fötter, jag är livrädd för hästar
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se