fuck it

2013-12-18 // Kategori: Allmänt
Från igår.
 
Hej på er! 
Har inte varit så aktiv på bloggfronten förutom ett par tidsfördrivande slarviga inlägg.
Har inte varit i skolan på 2 dagar eftersom att mina utslag i ansiktet har kommit tillbaka till en viss del. ''Peppar,peppar ta i trä''. 
Jag håller tummar och tår, förhoppningsvis så har min salva kommit in idag. 
Annars vet jag inte vart jag ska ta vägen, jag vill inte vara ledsen och deprimerad nu i juletid. Jag vill kunna gå i skolan dessa sista dagar, kunna ta emot betygen på fredag och spendera min eftermiddag med mina allra käraste syskon på stan med mysfika och julshopping. Vill inte gå miste om så mycket på grund av ännu en förbannad sjukdom. Är ju snart fri från en, måste jag drabbas av ett annat slag då? //y

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se