Mellandagsrea

2013-12-26 // Kategori: Allmänt
 
Myströja & shortsen // Gina Tricot 100:- + 65:-
Mascara & Matte Top Coat // 169:- + 30:-
 
Hej på er! Har sprungit på stan sedan 11:00 imorse då vi ändå spenderat 40 min på donken innan.
Fick med mig bra saker hem för bra pris så jag är mer än nöjd. 
Klockan 5 ska jag iväg på ett ärende, vad som händer då får ni veta senare ikväll eller tidigt imorgon! 
(Har utöver detta smått panik då jag måste inskaffa mig ett par träningsbyxor som den 2 Januari, är ett måste).
Nu ska jag i alla fall ta det lugnt en stund, mysa ner mig framför en film med en kopp kaffe.
Ha det bra så länge så hörs vi!
//y                                                                                                             
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se