070213

2013-02-07 // Kategori: Allmänt
Godmorgon!
Jag vaknade 20 i 10 idag, riktigt skönt!
Åt frukost och og mig en lång dusch och satt mig runt kvart i 11 med matte!
Har suttit med det ända sen dess och är inte klar än!
Ska till BUP snart också men har ingen lust alls till det.. Har ont i huvudet så att jag spyr snart och jag orkar inte sitta och lyssna eller prata just nu..
Funderar på om jag ska ta mig en promenad senare? Hur eller hur så ska jag plugga hela dagen och försöka bli klar med matten, biologin, få in lite fysik i huvudet och jobba lite med SO:n..
Min hjärna kommer vara helt slut sen men skönt kommer det att kännas!
Hoppas att ni får en bra dag så hörs vi senare!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se