120213

2013-02-12 // Kategori: Allmänt
Godmorgon, sov en timme längre idag eftersom att jag ska till sjukgymnasten vid 10 så jag ska inte till skolan innan! 
Idag så händer det mycket och det är förjävla stressigt eftersom att jag först ska till sjukgymnasten sen ska jag hinna med ett fysikprov och efter det är det möte med skolan och sen när jag kommer hem ska jag hinna äta både mellanmål och middag med näsan begraven i biologiboken eftersom att vi har prov imorgon. Så ska jag lämna in en liten uppsats om hjärnan och nervsystemet. 
Så måste jag plugga franska idag , imorgon, och på torsdag men även matte eftersom att jag har matteprov på torsdag och världens största franskaprov på fredag.. Tror jag går och lägger mig igen...
Nej vi hörs mer sen, puss på er!
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se