2012

2013-02-21 // Kategori: Allmänt

Ligger och glor på 2012 , den började precis så ska ligga här nu ett tag framöver under gosefilten och ett glas läsk bredvid !
Med handen på hjärtat så måste jag även säga att jag är lite halvt besviken på mig själv idag eftersom att jag skulle ta tag i pluggandet men det gick inget vidare så imorgon , då jävlar kör jag stenhårt!
Har hela dagen på mig minus en promenad och måltider så det ska nog gå bra!
Trots att 2012 redan har varit så måste jag ändå vara lite nojjig över filmen, vem säger att tsunamis , vulkanutbrott osv måste just hända 2012? Nej nu ligger jag och skrämmer upp mig själv haha , godnatt!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se