Ångest

2013-02-27 // Kategori: Anorexian

Det gick åt helvete med müslin.. Jag tog en lagom portion men halvvägs så kände jag hur ångesten började komma.. Jag spottade ut det jag hade i munnen i skålen för att jag inte skulle kunna äta mer och sprang ut till köket för att hälla ut det. Det här är ingen bra dag. Jag försöker vara stark och glad men det går bara inte just nu.
Jag vill ner i vikt.
Jag vill inte äta.
Jag vill inte vara fet.

Snälla motivation kom tillbaka , kan inte vi bli vänner istället ? Kan inte du finnas i mitt huvud istället ? Kan inte du sparka ut Ana?


Kommentarer
2013-02-27 / 21:24:11

Yasmine, du är underbar hur du än är, glöm ALDRIG det ♥ du är stark gumman!

Svar: Och det är du med! Ni är så underbara hela högen! Älskar er allihopa och ni finns alltid där, har alltid stöttat mig och jag är 100% säker på att ni alltid kommer göra det och jag detsamma till er! ♥
Yasmine van Hal





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se