BUP

2013-02-04 // Kategori: Allmänt
Ååååååhhhhh. Vill bara gå och lägga mig och sova bort heeeeela dagen!
Ska till BUP, eller ah, jag blir tvingad till BUP idag vid halv 9.. Vi ska prata lite sen så blir det vägning.. Kommer inte kolla på siffran och jag har förståelse för att dom måste väga mig men usch vad det tar emot! Jag vill inte.. Vill bara lägga mig på golvet och skrika! 
Efter det ska jag vidare till skolan och sen på något sätt och vis ska jag hinna ner på stan och köpa ett par byxor.. Förstår inte hur jag ska hinna!
Måste även försöka få in lite fysik i huvudet idag.. Jag kommer inte göra provet imorgon men på onsdag torsdag på fördjupningen..
Usch vad allt blev äckligt jobbigt nu..
Efter skolan tänker jag slänga mig i soffan och glo på efterlängtade oth! Highlight of the day!
 
Det finns nog fan ingen sötare unge en denna :') 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se