Det känns överallt!

2013-02-07 // Kategori: Allmänt
Var hos BUP idag och somsagt så pratade vi om min vikt..
Det är helt sjukt.
Jag hade stannat på min vikt som jag hade för 3 månader sen?!?!
Jag kommer dock inte ihåg hur mycket det var men det spelar ingen roll...
Det känns, som det alltid gör , som om att det har kommit fett överallt på min kropp!
Ibland kan jag ha så sjuka tankar t.ex att mina fingrar har gått upp i vikt eller att jag har fått mer fett på mina nyckelben... Jag vill inte ens tänka såna har idiotiska tankar? Hur i helvete kan man tänka att ens fingrar har gått upp i vikt?
Jo jag kan för att jag har anorexia!
Varför är jag tvungen att skjuta upp mina prov för att jag inte klarar av dem?
Jo jag för att jag har anorexia!
Vem är det som ligger och gråter på golvet och skriker som om hela världen går under bara för att man inte vill äta?
Jo ja, för att jag har anorexia!
 
Jag är så trött på att använda min anorexia som en ursäkt, jag kan inte hjälpa det för att det här är min verklighet för stunden. Men det ska bort, min verklighet ska bli vanlig igen.
Den stor frågan är bara när?
 
 

Kommentarer
2013-02-12 / 18:49:19

Det kommer, jag lovar den växer bort när du minst anar det. Så kommer du på dig själv en dag om att vara frisk. Jag lovar, det funkar så, bara du vet vad du vill. Det går inte att knäppa med fingrarna, men det GÅR att komma dit, mer eller mindre <3

och så btw: en liten påminning: var gärna med i veckans favvo en gång till!! :D
annars: ha en asbra tisdag!!
PUSSS





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se