Duktiga ni är! :)

2013-02-03 // Kategori: Allmänt
Ser att många av er har hittat hit nu :)
Dock så vaknade jag helt på fel sida idag och dagen började ju ännu bättre när jag imorse skulle sätta mig och plugga fysik eftersom att vi har prov på tisdag, så har jag glömt böckerna i skolan -.-' Känns ju inte sådär jättekul..
Egentligen så har lärarna sagt att jag inte inte behöver ha provet på tisdag eftersom att jag redan har så mycket press på mig i annat men jag vill liksom inte skjuta upp allt för då får jag ju nästan det ännu jobbigare?!
Annars tänkte jag ta mig en promenad senare när solen är framme för en gångs skull!
Kommer att vara tvungen att övertala mamma men jag tänker inte sitta inne och samla fett..
Nej nu börjar tankarna prata igen! Vi hörs mer sen , puss!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se