Gottegris

2013-02-06 // Kategori: Allmänt
Det gick bra hos sjukgymnasten.. Vi gjorde lite övningar oså!Imorgon så ska vi egentligen ha utomhusaktivitet eller nåt sånt hette det? Haha!Iaf så ska jag vara hemma istället eftersom att jag ska til BUP.Längtar INTE , tror att vi ska prata om min vikt och det vill jag verkligen inte.. Nej usch vad nervös jag är och inte minst sagt rädd för vad dom har att säga.. Jag vill inte att jag har gått ner i vikt men verkligen inte att jag har gått upp i vikt.. Aja , nog om det !Åt supergod middag idag , grönsaker , kassler och klyftpotatis ! Sämsta bilden men eftersom att jag fått låna mammas mobil så ska jag vara tacksam över det och inte klaga övet kvaliten !?

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se