Hemma....

2013-02-26 // Kategori: Allmänt

Var hos sjukgymnasten imorse , vi träffades själva och pratade lite oså, kändes skönt!
Efter det gick jag till skolan men jag var så trött och har ont i huvudet att jag gick hem runt klockan ett. Har heller inte fått i mig nån lunch förutom ett knäckebröd och det är inte något att kalla lunch ...
Ska äta ett större mellanmål sen istället , müsli blir det (jag vet att det är väldigt mycket kalorier i det och kanske inte det nyttigaste men på nåt sett måste jag få i mig kalorierna jag har missar trots att jag helst av allt inte vill äta någonting ).
Nu ska jag kolla på Walking Dead!
Den bästa serien som gjorts, puss på er!

En dagens !


Kommentarer
2013-02-26 / 13:43:10

SHIT VAD SÖT DU ÄR TJEJEN
och du, du har så rätt: man behöver inte vara toppbäst. man gör så gott man kan och vad man känner för :) så ska det vara med allt! tycker jag :)

och du: ville bara påminna om att det finns en ny chans att bli veckans favvo uppe! svinkul om du ville vara med igen :)
PUSS





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se