I feel so close to you right now, it's a forcefield

2013-02-27 // Kategori: Allmänt
Godmorgon! 
Sovit rätt okej inatt faktiskt, vaknade rejält tidigt idag så jag låg kvar i sängen och kollade instagram och facebook tills jag slumra till igen och sen klev jag upp!  
Idag är det kort skoldag men med väldigt jobbiga och svåra lektioner, hoppas att jag får tillbaka biologi-provet och franska-provet och sen självklart hålla tummarna för bra betyg! 
Idag ska jag prova på ett videoinlägg hade jag tänkt, cp ful på hög nivå haha men vi får se om ni och jag gillar det så kanske det bli flera men jag tycker det är så extremt löjligt att sitta och prata om vad man har gjort under dagen! 
Ska klura ut något riktigt bra! :)
Vi hörs mer senare! 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se