I'm so sorry my little turtles exde

2013-02-16 // Kategori: Allmänt
Hahah nej jag skoja bara!
Jag bloggade aldrig igår för att jag var så himla trött! Ingen ursäkt när ni, mina fina läsare ändå kikar in på bloggen så förlåt!
Var i skolan, åt tacos och somnade, en väldigt aktiv dag om vi säger så haha. 
Idag vaknade jag runt halv 9 och har ätit frukost oså.
Ska snart ta mig en dusch och sen efter lunch så ska jag ut på en promenix. 
Vi fick även sportlov igår. Det känns ju skönt men ändå inte. 
Why? Jo för att då får jag ju inte röra på mig lika mycket och som jag har sagt innan, blir det mindre mat i magen för att hålla den vikten jag är på så nu kan t.ex en matdag för mig se ut såhär: 
 
Frukost: Kaffe, yoghurt/mjölk med havrefras
 
Lunch: Ca 1 1/2 dl coscous
 
Mellanmål: Lite yoghurt eller en macka
 
Middag: En vanlig portion ex 2 1/2 dl pasta, 2 dl köttfärs och grönsaker
 
Kvällsmat: 2 mackor
 

Det är egentligen inte så mycket jag har ändrat på men tro mig, där inne i mitt huvud så radar kalorierna upp sig och når mitt dåliga samvete. Så förmodligen så blir det nog inte ens så här mycket mat! 
Jag tänker fortfarande kämpa men det är inte alltid det lättaste på dagar som dessa!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se