New in

2013-02-04 // Kategori: Allmänt
Där sved det i plånboken men jag är sååååååååååååååå nöjd! 
Dom känns som leggins , dock så är mina lår bedrövliga... 
Gick hem idag från skolan.. Hade inte så viktiga lektioner kvar så jag tänkte att då kan jag ju plugga fysik hemma istället! Watch out, we got a smartass over here!
Så ska snart sätta mig med de tänkte jag.. Har inte ätit någon lunch idag i skolan, ville så gärna hinna köpa byxorna så jag prioterade fel och valde dom istället för maten! 
Så ska fixa lite varma mackor sen till oth. Och ja, jag vet att varma mackor är onyttigt men det är nog en av de få sakerna som jag klarar av att äta utan så jättestor ångest.. Dock så räknar jag kalorier för varje tugga jag tar.. 
Hos BUP gick det bra.. Vi pratade lite sen tog vi en vikt som jag valde att inte se men som vanligt är jag 100% säker på att jag har gått upp i vikt.. Tog även längd, 172 cm! Stolt och lång hahah! Men dock vet jag att oftast när man växt är för att man fått i sig näring så kan det vara ett tecken på att jag gått upp i vikt? 
Ett kg hit o dit är inte så farligt , iaf inte ''ångestattack'' farligt! Dock så vill jag seriöst hoppa från en bro om jag har passerat 50! Då bryter jag ihop! 
Nu blev det här ett lång inlägg där jag bara typ skrivit onödiga saker? Hahihehohåha! 
Vi hörs mer senare my sweethearts ! 
 
400:- på ogräs!
 
 

 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se