Please don't judge me

2013-02-24 // Kategori: Allmänt

Har precis varit ute på en promenad, sköööööönt!
Nu sitter jag och kollar på film fast jag egentligen ska plugga franska , ajaj!
Har ju somsagt ett såntdär jättekul prov imorgon som jag bara vill ha gjort!
Imorgon är det skola och jag längtar INTE.. Visst ska det bli kul och träffa vänner oså igen men usch vilken stress det kommer bli igen.. Prov , läxor , uppsatser osv, bläääh!
Jag brukar inte vara såhär skoltrött som jag faktiskt är, jag tror att jag kämpade så hårt förra terminen så att krafterna inte riktigt finns där just nu , men om det är någonting som jag har lärt mig är det att man inte ska ge upp!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se