Right now I just need someone who tells me I'm beautiful

2013-02-16 // Kategori: Allmänt
Känner mig rätt ensam ibland.. 
Missförstå mig inte nu, jag är vardagligen omringad av familj och vänner som älskar mig men ibland saknar jag någon som jag kan älska så mycket att det gör ont!  
En pojkvän rent ut sagt, någon som tycker att man är vacker både på insidan och utsidan! 
Visst kan ens syster eller mamma säga ''-Du är jättefin Yasmine'' men det är iaf inte för mig riktigt likadant. 
En pojkvän som håller om en och berättar hur mycket han älskar en.
Närheten, lukten, känslan , värmen.
Någon som jag kan visa mitt sanna jag för, någon som älskar en gränslöst och visar det.
Tyvärr så är den här typen av killar väldigt sällsynta men dem finns och någon dag vill jag hitta en sån.
Det här är en dröm, min dröm.
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se