Tagga prov, eller?

2013-02-13 // Kategori: Allmänt
Har biolgi=prov nu på morgonen och min hjärna är stendöd. 
Har pluggat halva morgonen och ska göra mitt bästa på provet oavsett hur det går! Man kan inte göra mer än så!
Efter skolan så måste jag dra igång franskapluggandet och så får vi se hur det går och hur det känns. Det får avgöra om jag ska göra provet efter lovet eller innan. Det känns ju inte lockande när man har 2 dagar på sig att plugga och har typ 100+ glosor och massor av gramatik!
Franska proven är lätt de prov som jag hatar mest och det är svårt som f*n , trust me!
Au revoir, bonne journée! 
(Shame on me, använde google översätt.. Kan ju redan börja skriva på mitt F haha) 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se