Tjenixen

2013-02-27 // Kategori: Allmänt

Skoldagen gick fort , dock så är jag väldigt depp av mig idag.. Känner mig så fruktansvärt fet och allmänt äcklig..
Och trött är jag + ont i huvudet + hungrig..
Åt ingen lunch idag heller och jag vill ha müsli men kalorierna bara flyger iväg.. Jag är ju väldigt "rädd" för müsli egentligen då det innehåller väldigt mycket kalorier.. Och idag känns det som om att magen är tredubbelt så stor bara för att jag åt müsli igår. Fucked up jag vet men ni som har hängt med från min andra blogg vet nog skillnaden på när jag skriver och när min sjukdom skriver. Om inte så fick ni nyss skåda det!
Vi får se hur jag gör!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se