Trött

2013-02-12 // Kategori: Allmänt
Sket i sjukgymnasten idag.. Blev skitförbannad imorse så jag drog till skolan istället och gjorde matteprovet idag och det gick väl sådär! Har även gjort fysikprovet och det gick jättebra!Har mest bara pluggat biologi idag och än är jag inte klar. Har iaf skickat in biologi"uppsatsen" så jag får hålla tummarna inorgon på provet!Jag får se om jag orkar plugga lite franska..Vet fortfarande inte om jag vill skjuta upp provet eller inte.. Är skittrött nu men ska ändå plugga lite till och sen ta en dusch , puss!Här får ni en dålig dagens.. Mina lår var katastrof idag så ni får en bild på tröjan , lil wayne fuck yeah!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se