Vad händer?!

2013-02-09 // Kategori: Allmänt
Det är ju meningen att ni ska höja statistiken små apor, kom igen nu?!
Idag har jag hunnit med ganska mycket.., Tog en promenad förut vilket var riktigt skönt, när man är ute och går hinner man tänka på så himla mycket saker!
Har hunnit med lite plugg och ätit god middag!
Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 6 så Vampire diaries börjar, kallas även beroende!
Sen ska jag ta mig en låååång skön dusch innan filmen börjar, blir även popcorn till det!
 
Läste i min gamla dagbok att jag drömde om att kunna äta spaghetti och köttfärssås och popcorn, nu kan jag äta båda och det känns så himla skönt.
Dock så klarar jag inte av att äta lite mer ''godsaker'' utan att ha rört på mig och jag kan heller inte äta normalt eller vad man ska kalla det om jag somsagt inte har rört på mig..
Så om jag sitter stilla en hel dag så blir det inte mycket mat i magen!
Jag måste alltid kompensera mat med att röra på mig , röra på sig=mat!
(Och nej, jag skrive inte träna för en promenad är inte att träna)
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se