Välkomna!

2013-02-02 // Kategori: Allmänt
Jag har bytt blogg nu eftersom att min förra blogg var så rörig och jag kunde inte se min statistik osv.
Så det här blir en ny start och jag ska göra allt jag kan för att den här bloggen ska bli bättre! :) 
Jag kommer , när jag bloggar vi datorn, att lägga in allt i rätt kategori osv förutom när jag bloggar från mobilen eftersom att det inte går att lägga i någon kategori! It sucks men tyvärr så kan jag inte göra någonting åt det! 

 
Som en bra början tänkte jag att om ni vill så kan vi köra länkbyten , kommentera bara så kikar jag in på er blogg , tar en bild och skriver något om er/bloggen! Lämnar en liten kommentar på er blogg sen så ni kan göra detsamma! Eller om ni har något eget förslag på hur det ska gå till? :D
Om ni har något annat förslag på hur jag ska förbättra bloggen så säg det gärna, desto mer tips desto bättre! Eller hur? :) 
Kommer även ha en frågestund om ett tag när ni har hittat till rätta osv! 
 
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se