Sun(ny)day

2013-07-07 // Kategori: Allmänt
Hej allihopa! Förlåt för uppdateringen men vi sov hos Emma igår och jag orkade inte riktigt blogga mehehe.. Idag då, har legat och stekt i solen i sisådär 2 timmar och ska snart fixa lite krubb till min kagge! Haha förlåt men jag var bara tvungen att skriva så, inget annat kändes rätt! Jag vet inte riktigt inte vad som händer senare, men ni får i alla fall mer uppdatering, that's one thing for sure! 
 
 
Och ja, det är otroligt svårt för mig att lägga upp bilden åt höger, men nu jävlar! 

Kommentarer
Anonym
2013-07-14 / 23:54:35

nu är din kropp riktigt fin, smal men inte för smal :)

Svar: Aaaw tack sötnos! Vad glad jag blir! :)
Yasmine van Hal





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se