1 Juni

2013-06-01 // Kategori: Allmänt
Vi välkomnar Juni månad med världens tråkigaste väder tyvärr men inga sura miner för det! 13 dagar kvar tills skolavslutningen nu eller tja, 2 veckor men dom kommer att rusa förbi!
Gick i alla fall och solade igår och efter det tvingade Philippa med mig till stadsparken för att träffa Linus, Hamzat, Johan och Filip ,så vi följde med dem till bussen! När jag kom hem duschade och åt jag och somnade runt ett kanske? 
Att vakna upp idag var mindre roligt då jag bränt mig i hela ansiktet och jag solade med sånna här ögonskydd som finns där nere. Omfg, gissa hur det ser ut HAHA! Dessutom har sömnen legat nära noll då kattjäveln bestämt skulle ligga på min kudde...
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se