Jun. 22, 2013

2013-06-22 // Kategori: New in

Tjenare! Försökte faktiskt uppdatera er igår men det gick inte på nåt konstigt sätt! Hur eller hur, jag och fucktard kom med bussen till gamleby där vi först satt och chillade i värmen ett tag innan Linus, Johan och hamzat mötte oss! Vi drog hem till Johan där vi dunkade musik och hade det lite väl kul haha... Sen på kvällen drog vi ut till rampen där vi satt ett bra tag och pratade osv innan philippa och Johan drog hem! Vi andra kom en liten stund senare runt 1 och då gick vi nästan direkt och la oss men somnade dock inte förstän klockan tre. Jag, hamzat och Linus delade säng och helvete vad trångt och varmt det var! Hur som helst så har jag verkligen inte fått mycket sömn inatt! Jag hade i alla fall en skitrolig kväll/natt igår!
Vi kom nästan precis hem och jag har precis ätit lite, ligger just nu och kollar på film och slappar!
Kan tyvärr inte ladda upp några bilder men frågan är om ni ens vågat titta på dom ändå haha!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se