Krigare i grunden

2013-06-26 // Kategori: Allmänt
Halla guys! Drog somsagt ner på stan förut och geniet här glömde ju bort att espresso-house hade öppnat så visst fan var det mycket folk! Dra på trissor alltså! Krigade mig i alla fall fram och fick med mig 2 tröjor hem och sen underkläder men dem köpte jag inte idag! Drog sen ut med brädan och ramlade, hårt också men det är bara upp och köra igen! Får kanske ta det lite mer lugnare nu i början! Tvingade sen med mig Philippa ner till espresso house, big love! Kanske lite överdrivna priser men det var ju absolut inte sista gången jag var där! Kom hem, åt och sen drog jag ut på en promenix! Nu sitter jag här och ska snart duscha tror jag om jag inte drar ut och träffar nån! 
Svarta tröjan (påpekar att den är djup i ryggen, bbbbig love) H&M på rea 75:-
Blåa/turkosa linnet, oversize 39:- Gina Tricot ,också på rea 
Trosorna 25:- & 30:- Gina tricot och även dem var på rea
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se