Kolsvart

2013-03-17 // Kategori: Allmänt

Hela min dag har mest bestått av att slappa vilket har varit riktigt jäkla behövligt då en jobbig vecka med knappt några pauser som ens räcker till att andas ut , snabbt har sprungit förbi!
Imorgon ska jag upp hyfsat tidigt eftersom att jag börjar jobba vid kl 9!
Det ska bli riktigt kul att få pröva på lärarjobbet trots att mina karriärsplaner ligger åt ett helt annat håll så är det ändå spännande att få lite variation i framtidsplanerna!
Nu ligger jag för övrigt i ett kolsvart rum och det känns allt annat än okej eftersom att jag är livrädd för mörker så ska snart röra på arslet och tända en lampa!
Vi hörs mer imorgon innan prao:en , peace!



Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se