One year ago

2013-03-02 // Kategori: Anorexian

Igår , 1 mars var det ett år sen jag satte ner foten och bestämde mig för att gå ner i vikt.
Allt skulle bli så bra , jag skulle bli så fin och få världens bästa självförtroende.. Har aldrig haft så fel!
Istället blev jag sjuk , en hemsk sjukdom som vill leda dig till döden.
En sjukdom som gör att du blir själv destruktiv och får en att hata sig själv OAVSETT hur bra/dåligt självförtroende du haft innan!
Jag kämpar dagligen med att se mig själv i spegeln , en rädsla som växer sig mindre och större periodvis.
Jag ber er , om ni nu vill gå ner i vikt så gör det hälsosamt och rätt!
Man får inte många chanser om man gör det fel!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se