5 sanningar:

2013-05-15 // Kategori: Allmänt
-Jag mår illa av att dricka saft
 
-Jag heter Nadine i mellan-namn och nej, jag vet inte varför jag fick så konstiga namn. Jag menar come on, Yasmine Nadine van Hal, vafan är det för namn? Mitt huhuhe
 
-Jag är den enda i familjen med gröna ögon som jag fått efter pappa
 
-När jag var liten trodde jag man att man blev varm av lyset från ficklampan haha
 
-När jag duschar och har tvål i ögonen så får jag en konstig känsla av att någon som the grudge står bakom duschdraperiet.. Så dum i huvudet som jag är, öpnnar jag ögonen och kollar men måste sen blunda igen för att skölja bort det. Då kommer samma idiotiska tanke och jag gör samma sak igen! 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se