Baka, baka liten kaka

2013-05-20 // Kategori: Allmänt
Har bakat nu på kvällen och jag hoppas att sockerkakan uppskattas av dem andra.. Ska snart öva lite franska-glosor innan jag tar mig en dusch.. Skulle egentligen slingat håret nu på kvällen men så blev det inte så jag gör det imorgon.. Något jag kan se fram emot iaf.. Som flera av er vet är inte mitt liv på topp just nu, jag försöker att inte dra negativitet över bloggen men ni behöver förklaringar och jag behöver förstå.. Det jag vill komma fram till att den här kvällen är en ''sån'' kväll då allt bara är skit.. Har mått jättedåligt idag och medicinerna jag har hjälper inte. Jag kan inte sova längre, koncentrera mig eller vara glad.
Nej, ha en bra kväll! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se