TGIF

2013-05-17 // Kategori: Allmänt
En efterlängtad fredag har nu kommit och jag ser fram emot att sova ett x antal timmar mer inatt! Har sprungit på stan halva dagen men hittade knappt något! Åt på subway till lunch med tjejorna och träffade en trevlig liten figur vid bussen hahah, jag dör! 
Fick inte med mig shorts hem då stan har noll utbud. Men kärade ner mig i en bikini-överdel dock som fick följa med mig och även ett par ballerina-skor eftersom att mina skor var totalsönder! Ska ner på måndag eller imorgon igen för att få med mig ett linne, bikiniunderdel och hawaiiolja!
Åt för en stund sen och har varit ute och lekt med barnen en stund! Ska snart ta mig en lååååång dusch och sen läsa lite skvaller och måla naglarna! It's time to become a bitch! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se