07:58

2013-11-06 // Kategori: Allmänt
Haha jag älskar er men förstår mig inte på er? När jag inte bloggar så går statistiken upp och tvärtom? Sötnosar hela högen!
 

Igår stannade jag hemma, var så himla sliten och trött. Så jag låg hemma på soffan och sov i princip hela dagen! Himla skönt det med. 
 
Idag så börjar praktiken klockan 9, så ska snart börja gå mot det då jag ska hitta dit också. Haha, lokasinne var det va? Slutar runt halv 4 som vanligt och efter det ska jag hem och slänga upp ett tips på bloggen. Så håll utkik! 
Ska även nu innan jag går, försöka hitta något att ha på mig. Det är en sån här kaosdag ni vet? Jag bara lääängtar tills jag får komma hem igen och dra på mig mjukis. Ha det så bra så hörs vi sen //y
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se