081113

2013-11-08 // Kategori: Allmänt
 
Hej på er! 
Försov mig imorse rätt så mycket men hann ändå till praktiken. 
Väl där så hade jag lite teori med samhällsbyggnaden och så hann jag även fika lite med de olika avdelningarna, känns verkligen skittråkigt att inte gå dit på måndag igen. Har verkligen fått upp ögonen för arbetena i kommnen och skulle mer än gärna kunna jobba med sånt! Har väl fått lite tjing på sommarjobb men inget jag tror kommer att bli av! 
Gick hem, åt lite tacos och skulle egentligen träffat Bella ikväll men blev inte så tyvärr. Därför ska jag tillbringa kvällen hemma framför idol om inget annat kommer upp men det tror jag inte! Är så himla sliten och trött, huvudet dunkar och sängen lockar mer än vanligt! 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se