Bloggtips

2013-11-16 // Kategori: Allmänt
Amir's blogg hittar ni här!
Frågan är egentligen hur man ska beskriva den här bloggen? Förutom att den är förjävla bra. Han är bara så rak och ärlig om precis allt, himla rolig och hur gullig person som helst. På hans blogg kan man i princip hitta allt från skönhet till film o.s.v. Och en sak är säker, om jag någon gång får den där bög-vännen som alla tjejer vill ha, så ska det bli Amir! 
Bella's blogg hittar ni här!  
En av mina närmsta vänner och är bekant med allt som har med bloggning att göra då hon har gjort det väldigt länge. På hennns blogg hittar vi allt som hör till ett vardagsliv blandat med mode, makeup och mycket mer! 
Josefine's blogg hittar ni här! 
En 16-årig tjej från Uppsala! En sån här typisk tjej-blogg och här hittar vi defenetivt sminktips och allt ni kan tänka er! 
Josefine's blogg hittar ni här!  
Oj vad den här bloggenn är bra och oj vad hon är bra! Superstark och supervacker rakt igenom! 
Även denna skönhet driver en blogg som därimot handlar mer om nyttiga recept och framförallt goda recep. Hon har kämpat sig igenom Anorexia Nervosa, precis som jag gör och hon är absolut en av mina största inspirationskällor! 
 

Dem här bloggarna är bara några av de jag kommer tipsa er om, det kommer mer
och jag hoppas att ni tycker om bloggarna lika mycket som jag gör! Puss och kram //y

Kommentarer
2013-11-27 / 18:25:27

Åh men gud shit gud.. här kikar jag in genom en gammal kommentar för att se hur det är med dig, typ, och hittar mig! Så himla söt du är tjejen! Tack <3





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se