En sån där dag.

2013-11-09 // Kategori: Allmänt
Oj vad jag inte tycker om den här dagen. 
Känner mig allmänt nere och ledsen idag, fast kommer inte riktigt utveckla det mer eftersom att bloggen inte riktigt blir det jag vill att den ska vara då. Glad, energifylld och livlig! 
Men å andra sidan så är det här jag, och det vill jag inte dölja från er. Jag har lovat att ni ska få vara en del av den jag är och då måste jag även kunna visa allt som är förutom dessa beskrivliga ord.
Jag vet inte riktigt vem jag är idag. Jag är himla arg och har inte en aning om varför. Det ända jag egentligen kan säga om det är att jag är arg på mig själv. Vilket är skittråkigt då jag inte vet varför och inte kan göra nåt åt det.
 

Kommentarer
2013-11-09 / 12:22:20

Så himla vacker du är yasmine!!

Svar: Åhh du är sötnos! ♥
Yasmine van Hal





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se