Favoritappar

2013-11-02 // Kategori: Allmänt
1.INSTAGRAM

Jag tror att denna app rankas högt även av alla andra människor runtom i världen också. 
En social app som beskrivs ungefär som en blogg. Man laddar upp bilder och korta klipp som andra kan ta del av och ''gilla''. 
Jag tror inte att instagram skulle varit värd så mycket för mig om det inte var beroénde-framkallat vilket det verkligen är!
 
 2.VSCOCAM

Även denna app gillar jag skarpt! Man redigerar bilder eller lägger på effekter! Jag använder nästan bara den här appen när jag redigerar bilden berende på dess syfte. Annars använder jag program som picmonkey m.m men det kommer upp i ett annat inlägg!

 3.BLOGG.SE

Blogg.se-appen har uppdaterats väldigt många gånger och för mig som inte har uppdaterat min telefon än är appen rena rama guldgruvan! En klar förbättning från tidigare verision nu när man kan lägga upp inläggen som på en vanlig dator! 

 4.BUMP

Det är svårt att förklara min kärlek till den här appen! Om man lägger in bilder tagna med exempelvis en systemkamera eller då filstorleken ändrats, till en mobil via USB så fungerar det oftast inte för mig! Men med denna app så kan man enkelt via bluetooth skicka över bilder oavsett storlek till mobilen eller från mobilen till datan! Appen underlättar verkligen en hel del!
 5.FACEBOOK

Avkyr det samtidigt som jag älskar det! Även Facebook är beroénde-framkallat och skulle hata appen om det inte vore för det då den är sååååå dåligt uppdaterad och fruktansvärt seg! Jag hatar att jag älskar det!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se