Hej på er!

2013-11-23 // Kategori: Allmänt
Har inte uppdaterat på hur länge som helst men har inte mått så bra de senaste dagarna. 
 
Tisdag: Var det studiedag och jag chillade hemma, tog en promenad, kollade massor twd, tog ett till hål i örat och mer än så gjorde jag inte! 
 
Onsdag: Gick jag på stan en sväng med Bella och My, vi gick sen till dollarstore och lagade tacos! 
 
Torsdag: Gick tidigare från skolan till BUP, vägde mig och pratade lite! Gick himla bra. Efter det hade jag, Bella och My hyrt lilla dans där vi dansade. 
 
Fredag: Skola som alla andra dagar. På rasten köpte jag en annan tungpiercing. Gick hem och sov en stund, skrev klart en inlämning, tog ett långt bad och kollade idol. Somnade tidigt och är hur sliten som helst! 
 
Idag: Köpte jag en iphone 4s, dock med sprucken skärm men jag ska byta det någon gång i livet. Tog en springrunda för att få ut all min ilska och gick sedan upp till bigsis för att fixa med telefonen oså! 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se