Hej på er!

2013-11-06 // Kategori: Allmänt
Dagen började, som jag skrev tidigare idag, uppe vid el och energi.
Där sorterade jag lite papper och fikade med personalen, hur trevliga som helst. Efter det knallade jag hem på ca 2 timmars lunch, åt och förberedde ett inlägg åt bloggen! 
Runt ett gick jag tillbaka till kommunhuset där jag fick ytterligare mer information om hur allt går till! Det gör mig verkligen ingenting eftersom att det är sånt här jag vill jobba med och sånt här som intresserar mig.
Imorgon ställer jag klockan tidigt för att bege mig till ett frukostmöte på stan vid halv 8.
Har precis duschat och ska snart sätta mig och kolla på lite film tills jag däckar. //y
 
Några små detaljer från dagens klädval. Längtar så väldans mycket tills jag införskaffar stativ och fjärrutlösare och kan ta mer bilder på bl.a outfits och mig själv! Bloggen kommer bli så mycket bättre då!
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se