@Home

2013-11-07 // Kategori: Allmänt
Sitter just nu med överskotssenergi blandat med ett x antal missade timmar av sömn eftersom att jag klev upp redan vid halv 6 för att hinna ned på ett frukostmöte halv 8 som var väldigt trevligt! Alla är så himla snälla och frukosten var inte nådig, alla var så mätta att dom knappt orkade prata haha! 
Sedan åkte vi tillbaks till kommunhuset där jag spenderade lite tid med Johan och Elisabet, himla bra folk det där! 
Lunchade hemma och gick sedan tillbaka till Michael där jag spenderade ytterligare två timmar med diskussion, gick snabbt och jag blev mer insatt i miljö och klimat-frågor! 
Imorgon ska jag spendera hela dagen med gubbarna på kart och mät, så ska åka runt med dom i princip hela dagen och sen troligtvis tillbaka till kommunhuset för fika och avslut! Kommer sakna allt motiverande personer och fikastunderna! ♡ Underskatta inte kommunen, dom har det svårare än vi tror kan jag lova er... //y
 
Haha på slutet av dagen frågade Micke om jag skulle ha någon slags redovisning av praktiken och ville ha broschyrer;
-Javisst, sa jag. 
Det blev verkligen inte lite haha! 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se