Jag vill döda dig.

2013-11-04 // Kategori: Allmänt
Allt är så jävla orättvist. Vem delade upp människor och bestämde vilka som fick ha det bra och vilka som får ha det dåligt? Man även själv placera sig men för dom som inte kan det då? 
Dom som blivit dömda till orättvisan. Till en sån fruktansvärd orättvisa? Har livet en mening? Det vet inte jag. Men hur ska jag kunna veta det när jag inte levt hela mitt liv? När jag än inte har fått uppleva de bästa stunderna i livet? Men får alla leva hela livet ut? Nej det får dom inte. Det får inte alla. Orättvisa? Går det att placera i någons liv. Är det rättvist? Nej. 
Varför är allas fråga. Förtjänar du detta? Förtjänar man att inte få veta livets mening.
Orättvisa. Vad fan är det för jävla skit.
Jag vill spotta på dig. Likadant som jag vill spotta på cancer. Likadant som jag vill spotta på rasism. Jag vill hoppa på dig tills du inte kan ställa dig upp. Tills du dör, försvinner. Jag vill döda dig orättvisa. Du ska inte få finnas. Varför finns du? 
Varför? 
 
Jag har inte börjat leva än men när jag gör det, gör jag det för din skull. Snart fina du. Snart.
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se