Mobilblogg

2013-11-25 // Kategori: Allmänt
Tycker inte om att mobilblogga men just idag har jag varit så trött att jag inte orkat sätta mig vid datan.. Måndag idag då.. Skoldagen var densamma, gick på stan och fick med mig ett maglinne om jag ska försöka komma på ett namn åt det, och ett kedjehalsband som jag velat ha nu hur länge som helst! Lunchade även på corner, men vad ska man göra liksom när skolmaten ser ut som skit och smakar skit? 
Imorgon är det skapande skola och då spenderar jag hela förmiddagen på bryggaren! Har även massor av plugg att ta i tu med imorgon. På riktigt, om jag överlever nästa kommande veckorna så är det dem jag vill ha skrivet på min grav, haha. Skämt åsido!
Men imorgon sätter jag mig framför datan när jag får möjlighet och skriver ett riktigt inlägg med bilder från systemkameran! 
Ha det bra så hörs vi imorgon, puss //y

Följ mig gärna på instagram: yassevh

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se