Quick update

2013-11-18 // Kategori: Allmänt
Hej på er! Uppdateringen har inte riktigt varit min sak de två senaste dagarna! 
Söndagen blev en slappdag rakt igenom. Laddade upp inför första skoldagen på tre veckor som för övrigt gick bra! 
Idag är det ju somsagt måndag, skolan startade och jag klarade mig igenom den. Efter skolan följde jag med mina kompanjoner Moa & Bella hem och spenderade dagen med dom tills runt sex då jag begav mig hem, tog en promenix med hunden, duschade och åt. Nu sitter jag här och tänkte skriva ett lite stressartart inlägg som inte blev det bästa. 
 
Imorgon kommer uppdtateringen inte heller bli den bästa då vi ska packa tills flytten och så ska jag följa med mamma och handla! Mer än så vet jag inte just nu, vi hörs imorgon! Puss //y
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se