Sunday

2013-11-10 // Kategori: Allmänt
Igår startade dagen dåligt och jag hade ingen lust att göra något förutom att dra täcket över huvudet! Men senare på kvällen drog jag till Bella där vi badade Jacuzzi, åt och drack gott! 3½ timme spenderades i badet och inte förstän vi bokstavligen talat såg ut som russin vid halv elva insåg vi att det var dags att kliva upp! Hade en superbra kväll med en av mina bästa! Fick även ett nytt superfint navelsmycke av henne och hann även trycka i mig ett x antal kakor kombinerat med muffins! 
 
Idag tog familjen en långpromenad ut till pappas och farmors grav där vi lämnade blommor och lykta! 
Släpade oss trött hemåt, åt god mat och nu sitter jag framför tv:n och ska ta mig något att äta! Har även gått och blivit sjuk, börjar praktiken på lunchbar imorgon och får hoppas att jag är tillräckligt kry till att orka gå dit! 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se