A little bit deeper

2013-10-31 // Kategori: Allmänt
Okej chombres!
Som jag skrev igår så har jag nu bestämt mig för att börja blogga igen! 
Jag kan inte lova er superbra uppdatering, det har jag alltid gjort men inte hållt därav skriver jag så nu. Nu i början kommer det bli svårt för mig att uppddatera då vi snart (om ca en månad) ska flytta till en ny lägenhet! Jag ska även gå på prao i två veckor och kommer sluta sent under dessa dagar! Vissa dagar kommer vara sämre och andra bättre, det är även så jag kommer att utföra bloggningen och det är så kvalitén kommer vara på blogginläggen! 
 
Jag har alltid varit ganska intresserad av bloggning och allt som hör till men något som vi alla vet och kan hålla med om är att en blogg utan bilder är inte den roligaste att läsa eller helt enkelt att kolla på. Just därför har jag investerat i en kamera som jag köpt till ett blilligt pris av en nära vän! 
Inom kort ska jag även införskaffa mig en fjärrutlösare och ett kamerastativ, av detta kommer jag att lägga upp mer bilder på exempelvis ''outfit's'' och även fotograferingar på vänner, familj och givetvis mig själv då ni säkert redan märkt att det är ett stort intresse!
 
Andra saker ni kommer få se på bloggen som kommer vara nytt är träning,fotograferingar, tips av olika slag. 
Jag kommer även att börja skriva mer om min sjukdom, Anorexia Nervosa. Min resa genom den och hur min vardag ser ut med sjukdomen i bakfickan. 
Jag kommer även börja skriva inlägg som hamnar i kategorin ''Lär känna mig''. 
 
Har redan sett att statistiken börjat gå uppåt!
Det gör mig skitglad och fan vad det här ska bli bra!
Välkomna och jag hoppas att ni stannar! 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se