Hej på er!

2013-10-01 // Kategori: Allmänt
Uppdateringen suger just nu, det har hänt ganska mycket nu på sistonde tyvärr
Ska försöka bli bättre på det här med uppdatering men jag hinner inte när det är skola, fritid och så ska vi flytta! Allt händer så fort och det är liksom svårt att hinna med allt och kan därför inte prioritera bloggen! 
För att gottgöra allt så ska jag försöka hinna göra ett videoinlägg imorgon där jag visar lite saker jag köpt den sista tiden. Tänker inte kalla det ''haul'' för det är det fulaste jag någonsin hört.
Och om jag som vanligt gör 1000 omtagningar så visar jag allt i ett inlägg istället! Hare bra nu sockerpullor så hörs vi! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se